Noen i Norden med rockbouncer bygg? De er jo veldig populære i USA men hvorfor ikke her? bare lurer på om det er noen regler som dreper moroa eller er det byggelysten til folk?😉
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Noen i Norden med rockbouncer bygg? De er jo veldig populære i USA men hvorfor ikke her? bare lurer på om det er noen regler som dreper moroa eller er det byggelysten til folk?😉
Jens Erik Klausen
Tlf: 40013703
Klausen Racing
noe alla denne jeg tenkte på :)
Jens Erik Klausen
Klausen Racing
En sånn en i Proto.... ha ha![]()
Tommy Olsen
tlf: 94141987
tommy @ pirate4x4.no
Forresten...... Gratulerer med 1000 innlegg på Pirate Klausen... ikke dårlig!!
Tommy Olsen
tommy @ pirate4x4.no
Hadde passet perfekt i den nye Formula Sport klassen slike![]()
Mikael Berberg - KNA Telemark
Tlf: 40634552
Jepp. Tenker protoklassen hadde sett annerledes ut om ikke bilene hadde blitt serieprodusert med sånne kleine folkevognmotorer![]()
---Insanity is contagious---
ja ja ja.... ikke tøff dere for mye nå gutter som kjører hver deres Suzuki SJ i i klasser hvor stort sett fargen skiller bilene... ha ha![]()
Tommy Olsen
tommy @ pirate4x4.no
Er jo mer motor i standardbilen til Jens Erik enn det var i flere av edderkoppene![]()
---Insanity is contagious---
Ha ha... er vi der nå??? "Åhhh herregud har du bare 120hk... så kjipt for deg, jeg har jo 122 det er jo mye kulere!!"
En liten revitalisering hadde vel trialen hatt godt av tenker jeg... mere mangfold både når det gjelder biler og motorer!! Eller hva??������
Når jeg begynte med trial så hadde alle V8... da var det Øystein Dehnes som var den kuleste... med Volvo
På Formulaen i Skien var det vel en Islending med en ilsint Honda motor som høstet masse applaus!! Mangfold er Viktig vel... derfor håper jeg at det dukker opp litt blanda drops i alle klasser...
Last edited by Tommy; 01-12-2016 at 16:25.
Tommy Olsen
tommy @ pirate4x4.no
nå var det jo ikke meningen at dette skulle ende som en " Hvem har størst" diskusjonmen lurer egentlig mest på og det hadde vært mulig og bygd og faktisk kunne brukt en slik i norden? også jeg spør igjen,lurer jeg veldig på om det er noe max vinkel på hvor mye man kan legge ned hovedbøylen i biltrail? ser jo at borti statene så ligger de veeeeeldig i forhold til gjennomsnittet i norge
![]()
Jens Erik Klausen
Klausen Racing
Står ingenting om vinkel i Biltrial reglementet, det har nok aldri vært et problem med for lave biler
Om man tenker strukturelt, vil en hovedbøyle som ligger mer horisontalt, ha mindre styrke ved en velt enn en som står mer vertikalt![]()
Mikael Berberg - KNA Telemark
Tlf: 40634552
Det står vel at hovedbøylen skal være tilnærmet 90°, om dere ser på tegningen er det vel en vinkel der som indikerer det.. og streberne med minst 30° på det
Tommy Olsen
tommy @ pirate4x4.no
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks