joa,det går seg til.litt modisering så passa innerskjerm .merkerlig att venstre side til de grader er dårlig.høyre side er bra.
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
joa,det går seg til.litt modisering så passa innerskjerm .merkerlig att venstre side til de grader er dårlig.høyre side er bra.
o store dodge mænn
Vakkert discomænn..... Nå mangler det bare tubular fanger og snorkel...![]()
Eyvind Kjelsberg Tlf: 913 08 null ni sju
og ++++++++![]()
o store dodge mænn
Bronkebakkens disco lider av tidens tann,
mens han drømmer om offroadferie i eksotiske land
banker han plåt med stødig hand.
Om det er høyre eller venstre sie,
gjør ikkenoe så lenge han blir klar i tie'
til å skræme små reptiler ut av deres plaskedam!
er vel helst årsavgifta som styrer da men.....![]()
Air down, be happy!
Bilen ble ferdig rust sveiset forrige mandag....prøvkjørt litt offroad "light ".
skiftet reg reim i dag,og tar alle oljene soon as possible.blir også bestilt nye dekk på mandag
Takk til herr Kjeldsberg for lån av moment nøkkel , faglig bistand,kaffe og røyk....ha ha
det er sånn ca status her på gården
o store dodge mænn
Du er en ivrig mænn! Å ti skar du byne på Range Rovern min?
Lågere gir førr grøvre skog
[QUOTE=Nilsh;284542]Du er en ivrig mænn! Å ti skar du byne på Range Rovern min?[/QUOTE
når buttsnute frosken får pels......nååååådeløst![]()
o store dodge mænn
Det er vel rett over nyttår, da du går ta med pensjon? Da får du god tid.![]()
Vært å brukt litt tå FØRPENSJONEN min og fått nye "suler" på Disco`n.
Her må det kappes............før omlegging.HJÆÆÆÆÆÆLP je må låne luftdreven vinkelsliper med lita skive![]()
o store dodge mænn
blir spennende![]()
o store dodge mænn
Norges første Disco med tvillinghjul?
du får handle skjermbreddere først, så veit du hvor du skal kutte!
Air down, be happy!
ja,det var det jeg tenkte også.Kappa kun 1 tommer for å få på dekka,og dro til Eyvind for en flex kontroll før vi tok en skuuuug tur.dekke gikk kun borti bakskjermen så vidt det var ved flex test......godkjent.Artig me biltur at med en billig men helt ok bil for mitt bruk
skal fortsette med å sette på vinsj,fjerne fanger foran og bak sånn etterhvert og fjerne kufangern med lys......
o store dodge mænn
Blir en bra bil detta Svein![]()
nååååådeløst kjedet meg litt i kveld......ha ha tok bort hengerfeste ,og fått satt på plater nederst på skjerma og stivet av disse da de hang og slang.Klart for å få borret hull til eksosen og ei skli plate bak osv osv osv ET ETT REPTIL PÅ NYTTÅRS KVELDEN
o store dodge mænn
Flott å se at de stygge lampene datt av![]()
Godt nyttår!! Eksos boring må til snart ja, regner med at det kommer sammen med fjerning av bakfanger?
litt oppdatering fra discoænn......klarer itte å bestemme meg for rør fanger eller kanal.
o store dodge mænn
går da litt framover ,men tar tid når det er så mye SPORT på tv.langt fra ferdig ,men har planer om hjørner på fangern ,og muligens innfelle små lys i fangervi får sjå
o store dodge mænn
Vinsj skulle du hatt før.
![]()
Ta styring.... Ta styring![]()
d e ittno ,å je gjentar ittno som stoppe denni fantastiske discopurka.........unntat snø,gjørme,mose etc etcnååååååådeløst
o store dodge mænn
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks