![]() |
![]() |
|
|
#1 |
|
Old Toys Never die !
|
Et par stemningsbilder fra Lillehammer på Birkeinerstadion.
Det ble luftige svev og skikkelig morro i snøen.. Ponce på besøk fra Mexico bare smilte .. Last edited by hoel-in-one; 02-15-2009 at 20:09. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gode Minner
|
fantastisk mulighet for å få vist frem sporten,var det mye folk der?
|
|
|
#3 |
|
ZUKI NERD
|
Hvor er formula bilene... flott at det stiller folk på slikt!!
|
|
|
#4 |
|
Modified
|
de er her, blant annet
|
|
|
#5 |
|
Promodified
|
Racer bilen til Jørgen har fått det rette stuket nå. Skal bli morro å se han bruke den fremover.
|
|
|
#6 |
|
Modified
|
og trial folket
|
|
|
#7 |
|
Modified
|
og scooter folket
|
|
|
#8 |
|
Bilbygger
|
Filmet mye med mobilen som jeg skal få lagt ut på Utuben når jeg kommer hjem, bl.a. monsterhoppet til Tore på 20 meter
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Standard
Location: Guanajuato, PLANET GTOROCKS®, GTO MEXICO / FEVIK, NORWAY
|
GREAT SHOW!
AWESOME JUMPS ESPECIALLY TORE'S RECORD JUMP ODD AND BG NORWAY, THANX FOR THE PIZZA AND PARTY TICKETS! GEIR AND TROLLET TEAM THANX FOR THE TEAM HOODIE SWEATER! GLAD TO SEE THE TROLL IS STILLING HANGING ON HARD ON THE HOOD! FINN Y STINE, THANX FOR THE INVITE AND LETTING MARIA AND I STAY AT YOU HOME. IT WAS GREAT SEEING YOU ALL AGAIN. WRC NORWAY RESULTS 2009 6 RETIREMENTS BONGO!
Last edited by ROCK RACER; 02-15-2009 at 13:39. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Standard
Location: Guanajuato, PLANET GTOROCKS®, GTO MEXICO / FEVIK, NORWAY
|
HEY PAL,
POST UP THE CARNAGE FLIP OF TORE!
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Old Toys Never die !
|
Magic !
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
aluminiumkonstruktør
|
den var drit rå.......
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Modified
|
|
|
|
#14 |
|
Bilbygger
|
Hehe , ser ut som co-driver har fått sin del av snøen der oppe .....
![]() .
|
|
|
#15 |
|
Original
|
Helvete fikk Tore et drypp eller
heftig..
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Rett til himmels
|
Junior var der (Fulgte hele VM sirkuset fra start til mål). Spurte ham om det var gøy å se på offroadfolket og ikke minst formula bilene.
"Nja..., mye morsomere å kjøre selv!" OK! Han observerte en buss på Hamar med Pirate4x4.no over hele siden. Hvem var det? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Old Toys Never die !
|
Det var jo 4-5 busser der, men det var nok gamlebussen til Ketil - den gule.
Tore storkoste seg med "terrenget", det så bra ut og hørtes bra ut !! Sjelden man får sjans til å gasse skikkelig uten at det er kjeft å få ![]() Bilen til Tore er skikkelig balansert - fint å se landingene fra det store hoppet ! ... vi trengte ikke å kjøre han til doktor, så slag var det nok ikke.. Det kommer mange fler bilder utover - jeg har lagret 600 bilder fra kameraet til Fru Weng .. og Terje (ikke Weng) tok en masse fine bilder da vi hoppet fra siden på det store hoppet. Det ble noen spektakulære løft ! Last edited by hoel-in-one; 02-15-2009 at 20:54. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Modified
|
denne
|
|
|
#19 |
|
Old Toys Never die !
|
... ja - du har jo også en million bilder Cristian
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Promodified
|
ka dokker vente på?? få ut bildan!!!!
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Rett til himmels
|
Det vil jeg tro. Har sendt ham linken til den tråden, så han sjekker vel når han har kommet seg etter helgen
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Modified
|
Hehe. nei, ble lite denne dagen gitt. kameraet tålte kulden dårlig, og gikk raskt tomt for strøm.
Og fikk ikke vært der hele dagen heller desverre. Til uka blir det speilrefleks kamera. Nå er jeg dritlei kompakt.
Religion og diskusjonsforum på internett er roten til alt ondt Christian Halsa 48022161 Last edited by Chri-ha; 02-15-2009 at 21:09. Reason: .... |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Standard
|
Quote:
![]() Det var ikke bare laus snø som kom inn i rundkastet, det fulgte med noen ekstra mange kilo med isklumper Skal være sagt at ingen kom til skade ( annet en de jeg har fra før da )
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Modified
|
Ser ut som vi var på feil sted på Lørdag, var ved Lysgårdsbakken, men ble bra med bilder på Søndag
http://www.nofear.no/forum/viewthrea...95&rowstart=30 ![]() ![]() ![]() Forlatt Pajero ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Original
|
Det ser ut som om den spinner på kun et hjul. Da tipper jeg på at han som kjører den har satt kassa i høy-serie, og ikke i Lav, eller Høy med Lock. Hadde han satt den i Lav serie f.eks. og hatt et lite trykk på bremsen hadde den kjørt videre, eller rygget ut lett. Jeg skal ikke si dette 100% sikkert, men jeg mener at han som kjørte den leiet den under rally norway. Jeg har en ganske lik H1 selv, og ville ikke hatt noe problem med å 'løsne' den. Tror det var i 1998 H1 kom med TT4 system som er en spærre som kobbler inn selv. Min er en 1996mod., så jeg må bruke bremsen. (BTA) Synes det er leit at så mange kaller andres biler drittbiler, i stedet for å fryde seg sammen med felles off roadere ![]() Jeg har venner som jeg kjører med som har biler som koster det samme som et sett fine felger, men vi har det like morro. Ingen vits å rakke ned på andre.. Jeg har selv ofte fått høre at min bil er en drittbil, av folk som aldri har testet den, eller sett den off-road. Føler selv at det ikke er så morro å møte på treff, da jeg føler at jeg blir sett ned på fordet jeg kjører noe annet en jeep.
|
![]() |
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |