![]() |
![]() |
|
|
#2226 |
|
Standard
|
Gamle biler med mange eiere har ofte noen sånne "fine" koblinger. Fant ut at noen hadde koblet opp en "ny" kurs i min og direkte fra batteriet, og koblet kabelsko direkte på en 15A sikring, rett på pinnene.
Altså ingen sikring holder. og ingen isolasjon. Var temmelig svidd det og.![]() Finnes det skjema til disse bilene?
|
|
|
#2227 |
|
Grumpy Old fart
|
Da er vinterhjula i originaldim tatt av K5'n
33x12,5 BFGmuds på 10" felger er montert
|
|
|
#2228 |
|
Modified
|
JESSS!!!!!!
Ny pakke ankommet i dag fra LMC.Komplett gulvteppe foran og bak,og de er til og med SVARTE ![]() Til dere som ikke vet det: Jeg bestillte svarte tepper,og fikk blå istede,og bare bakdelen. Så hvis det er noen som trenger blå tepper til bakparten (til K-5) så gi beskjed!!
|
|
|
|
|
|
#2229 |
|
Grumpy Old fart
|
GRATTIS! Alltid moro med pakker fra junaiten
|
|
|
#2230 |
|
RedNeck
|
Grattis! Da blir det bra vel!
![]() Er det noen som har noen sommerdekk i originaldim til subb å låne meg et par uker? Ble stoppa av BT for ikke lenge siden og fikk påpakk med tanke på lys foran og blinklys på siden, så må ha etterkontroll på BT... Tror ikke det er lurt å komme med 35" da.
|
|
|
#2231 |
|
Standard
|
Du trenger kanskje 8-bolts felger?
|
|
|
|
|
|
#2232 | |
|
Grumpy Old fart
|
Quote:
Ta en tur oppom endag, så får du låne av meg. Har ett sett 235/85-16 på original 8 bolta stålfelger
|
|
|
|
#2233 |
|
RedNeck
|
Hjertlig. Dumt å måtte krangle på hvorfor jeg har på piggdekk etter 12 april..
|
|
|
#2234 |
|
Modified
|
Vel,nå er teppene på plass,bare se.Fikk også shoppa meg nye gulvmatter og en subb på 500W og den funka veldig greit.Hadde meg en tur etterpå med beiste og cruset,kjørte hjem og gjorde noen småting med bilen.Startet opp igjen,og steroen var helt død,baklysa,skiltlysa ,alt av lys innv.i bilen HELT DDT!!! fant 2 stk sikringer som hadde tatt kvelden,skiftet desse,og de røk med en gang,faen !!!!!
|
|
|
|
|
|
#2235 |
|
RedNeck
|
Har du sikring på hovedstrømskabelen til anlegget bak? Hvis ikke, kan det være så enkelt som det.
Fett bil Oddimann!
|
|
|
#2236 |
|
Modified
|
Har sikring på hovedkabel til anlegget ja,den var røket,og ble skiftet.Den ligger i motorrommet.Sjekka også de 2 sikringene som er på forsterkeren,de var også ok.Men det som er så rart,er at med en gang jeg stikker ny sikring inn i sikringsboksen,så hører jeg ett lite klikk,bitte liten gnist,så ryker den.Og det er 2 stykker som er kaputt,begge er skiftet,og begge gikk til H...... med en gang.Forstår ikke en dritt!! Aaaaarg
|
|
|
|
|
|
#2237 |
|
RedNeck
|
Sjekk ledningene til spiller'n. De går som regel på samme kurs som innvendig lys etc 15A. Det har skjedd hos meg et par ganger og da har jeg dratt ny jording rett i karossen og strøm direkte fra batteriet til spiller. Det er også to + til en spiller, den ene konstant strøm og en styrestrøm som ofte går på tenninga. De har jeg juksa sammen på den +'en jeg har tatt fra batteri. Sett på en 15A sikring der. Hvis ikke dette er tilfellet hadde jeg sjekka bryter'n til lyset.
|
|
|
#2238 |
|
Modified
|
Nå funker steroen!!! Men lyset i dashen funker fortsatt ikke.Ikke lysene inne i cupeen heller.Fant masse vann i det ene ryggelyset i dag,trodde det kunne vere årsaken,men det var det ikke.Fant ut at de små grøftelysene mine funka heller ikke,så jeg skal sjekke desse i morgen.Enda mer Aaaaarghee!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
#2239 |
|
Standard
|
Har kjøpt tilbake gamle subben min, utrolig digg å kjøre sikkelig bil igjen
|
|
|
#2240 |
|
Modified
|
Jeg var i Tyrkia nå nettopp,og så en næyaktig bil som denne,tøff? Vet det ikke er Chevy,men......
|
|
|
|
|
|
#2241 |
|
RedNeck
|
Endelig er jeg chevymann igjen!
![]() Skal snart få lagt ut bilder.! Og jeg beklager at jeg sviktet GM Aldri mer japsedriiiit!!!!
|
![]() |
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |