seinest i går![]()
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
seinest i går![]()
Går d ikke, så e du for lett på foten!! Thefinger
Såpass jaVa det noe göy da??
No har endelig SjefsG-utten(d v s Meg) fått fingern ut og handla lakk til Maxim så no hiv ä mä i slipinga og spakklinga..............
Fant frem ett gammelt bilde av förste kjöreturen som jeg syntes var litt stilig
Ser dessverre ut som om jeg var töffere å kjöre da en nå............![]()
Maxim har endelig fått lov til å kose seg litt i naturen
Han var veldig lykkelig, nesten som en Svenske når Zlatan scorer mål.........
Last edited by Rossi; 06-15-2008 at 22:16.
Stakkars Maxim![]()
En uskyldig Geländewagen blir utsatt for overgrep med både Vinkelsliper og Sandblåseutstyr..........
Er ikke lett for en bil å forstå att det er for dens eget beste når lakk&spakkel skrelles av lag etter lag.........
Lurer forresten på hva den ödelagte slangen på dette bildet er bra for??
![]()
Last edited by Rossi; 06-15-2008 at 22:19.
Den slangen er til drenering av kondensat fra aircond. Altså ikke veldig viktig. Men kan være greit å fikse så du slipper vann inn i bilen.
Korr det går her? Må æ komme heim å hjelpe dokker med arbedsløsta?
Går veldig bra..........eller noe sånt.
Ödela kompressoren igår når jeg sku blåse ut all sand fra kupéenDritting
Ellers ruller det på sakte men sikkert. Sinnsykt mye mer arbeid en man först tror å pusse G-wogn
Min arbeidslyst brukes jo som regel opp på Gelenda så det er nesten bedre for meg att du holder deg i Narvik
Nei, pell deg hjem så vi får gått over Maxim på en skikkelig måte! Vil ut i naturen og herje litt snart![]()
Da har jeg endelig fått gjort noe fornuftig
Asfalt gjør livet mere behagelig for ørene
Er i gang med å lyddempe kupèen da småfolket(som ska komme snart) ikke digger alt for mye ulyder fra drivverk, motor o s v
Fikk satt sammen interiøret i Maxim så nå er insiden ok i det minste, gjenstår bare detaljer utvendig, som lakk f eks![]()
Å da fortsetter historien om støydemping........
Har i tillegg passet på å montere forsterkeren på en litt bedre måte en før
Regner med att dagen idag blir brukt til å bearbeide torpedoveggens gjennomslipp av turbosutring og diverse andre irriterende lyder.......
Bare tenk om man skulle få et lite lurt glis når man kjørte, krise!
Got mud?
Ja, veldig ille for oss som ikke digge ulyda...........
Å når vi no førsta snakke ulyda så har æ&Mercemann prøvd så godt vi kan å få noe gjort med eksoshistorien på Maxim, ble vel omtrent ingen forandring decibelmessig men blir bra for offroadegenskapene da nesten ingenting av eksosen henger under rammen
Takk Mercemann for hjelpen
Blir pent ikke sant?!?!
![]()
Har du plass te å legge det over transferkassa?
Got mud?
Den brune delen av røret er bygget for å akkurat snike seg under....![]()
Akkurat! :)
Jeg hadde nemmelig selv _akkurat_ plass til å legge mitt 3" rør over kassa.. Problemene kom lengere bak, handbrekswire (sidepipes) og karosseri.
Hadde ikke batteri på min "trådløse" vinkelsliper når jeg holdt på, så jeg ble aldri ferdig![]()
Got mud?
Idag var det bare såvidt att jeg ikke fikk skiftet starter i Maxim men det ble utsatt enda en gang dessverre...................
Har du fått skifta startern nu?
evt gjort nåkka i det hele? :P
Got mud?
Selvfølgelig har jeg skiftet starteren, er flere dager siden faktisk
Ellers er det mest bare småting som blir gjort, kan ikke skru bilen i deler nå som det bare er ett par dager til termin...............
Så da kom endelig stunden vi har ventet på......
Neste generasjon Gelændewageneier er her. Oppdatert til di grader i forhold til nåværende G-tullinger............
Beklager hvis noen synes det er off-topic...............
Heia Ørjan. Flink gutt, gratulerer!!!
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks