Helt utrolig fortjent også!!! Historien er knall-god! Ekstra morsomt at du har gått veien selv, fått det godkjent og jobbet og stått på!!! STRØKENT!!!
Gratulerer mao...;););)
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Helt utrolig fortjent også!!! Historien er knall-god! Ekstra morsomt at du har gått veien selv, fått det godkjent og jobbet og stått på!!! STRØKENT!!!
Gratulerer mao...;););)
used to have a runner...
"I used to go missing quite a lot... Miss Canada, Miss United Kingdom, Miss World." —British soccer bad boy George Best
Rigtig flot bil....og fedt den er godkendt. Tænk at have den samme bil i 20 år .... tøff :):)
-91 Bob-Tail Runner, SAS, 4.7 Dual Case, 4.3 GM
STREETLEGAL 4RUNNER, SOLGT
http://www.123hjemmeside.dk/off-roadbil
- veldig fortjent å få månedens bil-tittelen.. god historikk også,godt gjort å ha gjort alt selv med bilen i 20 år... -som sagt tidligere,FET lux![]()
HVOR LANGT KOMMER JEG FOR ÅTTEOGTJUE`A??
Gratulerer så mye! HELT KLART FORTJENT!!Nydelig bil du har der ja.
Bilen din var vel vanskelig å komme utenom i en slik kåring:oBilen din er jo helt strøken, hadde ikke turt å kjørt en meter i terreng med den jeg![]()
Con'grattsÛberfet doning ;)
Member # 2 Suzuki 4x4 Club Norway
KnutG @ pirate4x4.com
Mob 418 87 731
Takk skal dere ha alle sammen. :)
Det finnes nok mange andre utrolige fine biler rundt omkring i Norge også, men det ser ut som blåbilen, og ikke minst den lange historien rundt bilen, har satt spor hos endel folk og jeg håper også at den har vært til inspirasjon hos de som synes det er gøy med denne type hobby.
Jeg skal prøve å være fornuftig når det gjelder å balansere mellom å ta ekstremt godt vare på bilen og bruke den til det den faktiskt er bygd for: kjøring.
Gratulerer HP. Dette var en av bilene som klart fortjener måndens bil tittel.
Dette er vel en av bilene jeg husker aller beste fra mine første år på Trandum (93-94) Da var den rød og hvit, og utrolig lekker allerede da.
Dools![]()
Gratulerer så mye med fet tittel på en fet bil.. Er ikke vanskelig å se at jobben på denne har vært bra gjort både mtp selve skruingen og selve godkjenningsarbeidet.. Må være en av de råeste Toyotaene jeg har sett noensinne..
Respect!
Chevy Silverado 6,6 Duramax `02
Jeep XJ 2 door 4.0 HO `98:7" og 35" X-Terrain.
Bilder fra Herstua 1/7-2006
Må vel være noe av den første kjøringen du gjorde med bilen etter at du fikk skiltene på igjen dette da?
Den campingvogna eksisterer vel den dag i dag, gjør den ikke?
Mener jeg så den ved pinse-trophyen til Hoelern i Svinndal i fjor...
By the way... Gratulerer med tittelen "Månedens bil"
My project: Capt. ZukiJack's Cabin!
Takk skal du ha! Trandum var jo storhetstid med over 400 biler hver høst. :)
Tusen takk! Det har vært mye skruing, men også mye papirarbeid over LAAANG tid. Men så ble vel ikke resultatet så værst heller........
Takk for det. Det var nok en av de første treffene etter at jeg fikk skilter sist gang. Poletta'n eksisterer men jeg tror ikke jeg hadde den til Svinndal.......:)
Fint med noen andre bilder også :):)
Se hva som kom i posten her om dagen; tøfft klistermerke!
Takk Tommy!!![]()
Hva skjer a’????????
- Er Maylinn og Tommy ute etter en ny ekvipasje til beachtour’en til Danmark?
- Er disse to offroad entusiastene lei alt som har med offroad å gjøre og meldt seg på vinterversjon av TV3’s storsatsing ”Campingliv på Larkollen”?
- Har Maylinn meldt seg inn i Polettan’s venner og går for å vinne den store Poletta utstillingen i Gdansk våren 2009?
- Har Tommy tenkt å følge i fotsporene til Bjørn Dæhli og satse på at ett lengre opphold i ett mobilt høydehus skal gjøre kondisen ekstrem nok til å kunne tåle en trialsesong til?
Følg med i neste dobbeltnummer av ”Campingliv” som vil brette ut sannheten i en ”hjemme-hos/ oppi vogna” reportasje……………
he he... hyggelig å bidra til litt aktevitet i garasjen din...
Og til dere som lurer.... lur videre...![]()
Tommy Olsen
tlf: 94141987
tommy @ pirate4x4.no
I know![]()
EVO II utleid som bryllupsvogn?
KnutG @ pirate4x4.com
Mob 418 87 731
Venter på avsløring i spenning, hehe.
KnutG @ pirate4x4.com
Mob 418 87 731
You are very close!!!
Blåluxen er jammen med som en av kandidatene til å bli februarbilen i kalenderen for BGNor!!
Se her: http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=22065
arctic
http://www.arcticjofrid.net/
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks