Results 1 to 6 of 6

Thread: Bakdiff Hilux

Default Bakdiff Hilux

Har begynt å få ulyd fra diffen min bak. Merket G255 på skiltet som vel betyr 8" 4,556 4 pinion LSD. Dobbelcab 1993 mod. Noen tips om hvor jeg kan få kjøpt en overhalt, eller hvor jeg kan få min overhalt hos en seriøs aktør. Inn- eller utland er jo greit begge deler. Brukt er jo også aktuelt, men da er det vel usikkert om tilstanden er ok.

Standard Kirneh's Avatar

Jeg ville hørt med et Toyota verksted først. Kanskje det ikke er så dyrt som man skulle tro. Hvis det er et lager inni der som er gåent kan det jo ikke ta fryktelig mange timer å bytte det tenker jeg, men kanskje ikke moderne verksteder gjør sånt lenger?
    Hilsen Kirneh aka C-H Enger
    biltrial.no

Promodified

Om du er på facebook kan du ta kontakt med Hoel enteprise. Det han ikke vet om toyota er ikke verdt og vite ;)
    Evt har du:
    Bgnor.no
    Lowrangeoffroad.com
    Som også kan ha delene du er på jakt etter. Evt er det og overhale diffen selv ikke store jobben om du har tilgang på litt verktøy:)
    Jens Erik Klausen
    Tlf: 40013703
    Klausen Racing

Quote Originally Posted by klausen View Post
    Om du er på facebook kan du ta kontakt med Hoel enteprise. Det han ikke vet om toyota er ikke verdt og vite ;)
    Evt har du:
    Bgnor.no
    Lowrangeoffroad.com
    Som også kan ha delene du er på jakt etter. Evt er det og overhale diffen selv ikke store jobben om du har tilgang på litt verktøy:)
    Takk for svar! Jeg har kontaktet Hoel for å se om vi finner en løsning.

Quote Originally Posted by Kirneh View Post
    Jeg ville hørt med et Toyota verksted først. Kanskje det ikke er så dyrt som man skulle tro. Hvis det er et lager inni der som er gåent kan det jo ikke ta fryktelig mange timer å bytte det tenker jeg, men kanskje ikke moderne verksteder gjør sånt lenger?
    Nei, det ser ikke ut som om verkstedene liker slike utfordringer som dette. Litt rart med så mye differ som ruller på veiene. Kanskje de bare bytter i komplette nye.

Bækken offfroad?

Bookmarks