Results 1 to 2 of 2

Thread: Suzuki Vitara 1996 2.0 V6 selges

Default Suzuki Vitara 1996 2.0 V6 selges

Godt brukt Suzuki Vitara selges kjapt, nå som jeg er i gang med bilbytte!
    Skal du ha billig terrengbil, vinterbil eller bare en bruksbil til og fra hytta? eller til og fra jobb? Eller har du bare en ledig parkeringsplass til en morrobil?

Mitt kjøre og bruks-mønster endrer seg nå, så har allerede hentet ny bil. Håper du kan overta Suzukien min relativt kjapt!?

Suzukien har hatt flere eiere og det jeg vet av årsaken til dette er at de fleste har faktisk stått som mellom menn for salg og overtakelsen. Så enkelt kan det være.

Bilen har vært er teknisk godt i stand på østlandet men er selvfølgelig godt brukt nå på sine mange km. Selger den derfor som den står, evt som rep/dele objekt og derav billig.

Ellers er det et relativt bekymringsfritt eie med tanke på rust, da bilen står på egen ramme. Denne kan du da kjøre langt uten å tenke på farlig rust.

Varsellampe for motor dukker opp i nye og ne pga en dårlig sensor ett ett eller annet sted. Aldri vært plaget med det, hverken jeg eller de forrige eierne. Og skulle jeg fortsatt hatt bilen hadde jeg neppe kostet verksted tid på det heller i og med at motoren går som ei klokke.

+Ekstra ryggelys
    +A/C fremdeles godt med gass på (kjøler og varmer godt)
    +Fjernkontroll på sentrallås ettermontert
    +Gode sommerdekk
    +Ny frontrute for 2år siden
    +Tilhenger feste
    +4x4 høy og lavserie fremdeles fullt fungerende
    +Motoren starter på den verste vinter som den beste vår
    +Defa motor og kupè

-Brist i hjørnet på bakre støtfanger
    -Høy km stand
    -Varsellampe for motor innimellom
    -Sentrallåsen er treg på høyre side
    -Vindusheisene går tregere i dag, på grunn av ettermonterte vindavvisere som står på nå.

Standard Kirneh's Avatar

Hvor i kongeriket befinner bilen seg? Står det skilter på den? Når er/var PKK frist? Hva er prisantydning?
    Hilsen Kirneh aka C-H Enger
    biltrial.no

Bookmarks