Kjøpte meg en y60 tror jeg. Er min første 4x4
Det er en 93 patrol. Lang type tror jeg. Har skrevet på 4x4 Norway også men får ikke no svar. Så prøver meg her. Planene mine var/er å få den til en skikkelig skogs bil samtidig som familie bil om dere skjønner? Men etter hvert som jeg ser nærmere å nærmere på små feilene finner jeg noe annet feil. Feks. Så på noe foringer som må byttes ved v.hjul da så jeg at turbo'n er dekket av olje. Fant også ut at servo'n slutter å funke når jeg kjører i vann.det begynte med at jeg så server forskjellige dekk forran og bak. Så så jeg det lekker olje fra somthing eller noe på høyre f.hjul. Motor'n vil heller ikke suge til seg vann. :/ kan evt legge ut bilder om noen vil hjelpe meg med navn på deler jeg trenger eller trenger det får å forklare meg hva problemet er :)
Prøvde også 4x4 med "lock" på fremhjul. Kjørte ca 3-4 km før jeg stoppet på bensinstasjon. Å da bremset den noe så j**** av seg selv. Prøvde kjøre 2-3 meter. Får å se om bremsene hang på. Men tror det var noe annet. Var akkurat som om noen dro mer å mer i brekke?? Begynner fortellingen å gå tom får olje kanskje?
Som sagt min første 4x4 å er helt blank.
Men har altid ønsket meg en. Å fikk den "billig" men lurer nå på om det var et dårlig kjøpnoen som kan hjelpe ??
Bookmarks