er ei stund siden det var aktivitet her.. skal vi ta en kaffi kopp i garasjen til svein en kveld.. er vel eneste plassen med litt aktivitet om dagen...
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
er ei stund siden det var aktivitet her.. skal vi ta en kaffi kopp i garasjen til svein en kveld.. er vel eneste plassen med litt aktivitet om dagen...
Er på tide ja. Enten hos Svein eller vi kan ta det i bussen![]()
---Insanity is contagious---
dere kan komme opp i garasjen min![]()
ØL må vi ha ja. Kan godt ta det hos meg, men ser jo at det er fler her som er interesert i en dugnadsgjeng. Hehe.
Last edited by martinj; 11-14-2013 at 13:35.
Nestleder NMK Kristiansand Offroad
Man bygger biler, de kjøpes ikke.
da regner jeg med att det blir på en fredag...
Hehe. Får ikke mer morro en man lager selv. Men ja. Har skapet i garsjen fult av øl. Så det er bare og komme.
Stålplater og kappskiver har jeg akkurat ordnet, så alt dere trenger og tenke på er arbeidstøy.
Det går bra vettu.
vi kan sikker gå opp bakken
holder det med en øl til hver![]()
hmm.. hvilken freddag er det snakk om nå da.. jeg har ikke tid før neste lørdag....
Setter på kaffe og tar en tur i garasjen nå, bare og stikke innom de som måtte ønske.
Jeg var i garasjen og drakk kaffe i dag jeg, men var dårlig oppmøte.
Var ikke stort medre i bussen heller.. fikk ikke kaffe engang![]()
---Insanity is contagious---
men til lørdag da... skal jeg ta med meg noen pilsner og bli kjørt ned til deg svein.. kan jo ta med meg noen pølser og koteletter også..
Last edited by j0lle; 11-21-2013 at 10:18.
En tanke som slo meg, kan vi ikke klare og få til en fast "guttekveld" en fastsatt dag i mnd hvor vi treffes i en garasje eller hvor det skulle være. Så kan vi fyre grillen, ta noen øl og sitte og skryte/lyve litt. Vi kan f.eks rulere litt mellom div garasjer og ta litt rydde dugnader. Eller skru litt. Eller bare drikke kaffe/øl. Hva tenker dere? Trenger ikke være noe eget for denne klubben, for min del kan vi samles hos hvem som helst.
Tanker?
drikkeøloggrilleigarasjen klubb for menn...
Det hadde vært veldig gøy. Men det er jo noen av jentene som sikkert også har lyst til å være med så det trenger jo nødvendigvis ikke være bare guttekveld :)
Ja når blir det?
Patrol Y60, styremedlem i NMK Kristiansand Offroad
Bare og komme med forslag, hvis ingen andre har noen gode forslag, så kan jeg fyre grillen i morra.
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks