Results 1 to 3 of 3

Thread: Aktivitetsdag for ungdom

Modified

Default Aktivitetsdag for ungdom

Hei folkens.
    Onsdag 24 aug, skal vi ha en aktivitetsdag for vanskeligstilte ungdom i samarbeid med NAF sport & ungdom og Trondheim Kommune. Vi skal stille med en del biler som kan ta disse ungdommene med på en runde i grustaket i vassfjellet. Vi trenger alle slags biler.. :) bare å komme med den 4x4 bilen du har.. :)
    Planen er at ungdommene kommer til oss kl 17.30 og blir der til 20.00 Vi skal stille med fyr på grillen og mat og drikke til medlemmene. Ungdommene tar med mat selv. Når de kommer så blir det prating om Utkanten og generelt offroad. Så får de sitte på i forskjellige biler og tilslutt så skal vi ta en oppvisning med trial biler og formula biler.

Dette blir skikkelig gøy både for oss og for dem... :)

Mitt forslag er at vi møtes etter arbeid for de som kan. Da får vi litt tid til å se på løsninger inne i containeren, male i kiosken, gjøre klart til ungdommene kommer og sette løyper til MNC runden som skal kjøres der den 27 aug.
    Er det noen spørsmål så bare kom med de.. :) vi møtes i kjørefeltet vårt Onsdag 24 aug...:)
    If it`s too loud, your too old......crossboned

Ronny Olaussen
    UTKANTEN OFFROADERS NAF

Promodified

Supert opplegg!!! Gratulerer så meget! Dersom jeg hadde vist dette tidligere skulle jeg satt i stand Spideren og kjørt hele dagen.
    Martin

Modified

Litt info:

Fikk mail fra kommunen i dag. De syntes det var litt flaut, men av ca 126 invitasjoner så er det bare 4-5 stk ungdommer som har meldt seg på.... Jeg sa at vi kjører igang som planlagt. Det blir en flott klubbkveld med kjøring og de ungdommene som kommer skal får en dag de ikke glemmer så lett... :) Utkanten stiller med mat og drikke og vi har fått tak i capser med Utkanten logoen til de Ungdommene som kommer.... :)

Vi møtes på onsdagen..;)
    If it`s too loud, your too old......crossboned

Ronny Olaussen
    UTKANTEN OFFROADERS NAF

Bookmarks