Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 35 of 35

Thread: I bakgården finner en mye rart

Standard

Talking

Ja jeg vet at jeg burde ha lagt ut bilder.. Men det er liksom ikke akkurat noe og se da at buss`n har prøveskilt og en blir fraktet rundt hit og dit.. Men jeg skal love at når vogna er ferdig blir det bilder, helt sikkert.... Men det blir ikke den samme mengde som på dott`n, fordi der var jo enkelte rimelig opp-gitt hvor pr-horny jeg da liksom var over buss`n.. Men vi får se da..

Modified

Det er da interesangt med motorbytte bilder, rust bilder og alle andre slags bilder
    Lars'ern

Norges største trosamfunn er folk som har kjøpt ett VAG produkt å tror de har fått en bra bil
    (sitat Volvo-Lars på http://volvoforum.no)

Standard

Talking

Beklager - Beklager, og jeg bøyer meg dyyyypt.. Burde nok ha hatt bilder av motorbytte, noe det ikke var jeg som gjorde, ang rustbehandlingen mm. skal jeg nok delta noe mer selv, og da er det jo langt lettere med fotografiapperaturen.. Vil ann-ta at det nok hadde blitt bilder dersom jeg hadde satt i en 3500 i stedet for 3000 maskinist for å være ærlig..

Modified

Ja åssen går det med go bilen?
    Patrol Y60, styremedlem i NMK Kristiansand Offroad

Standard

D går i overkant treigt desværre, litt vel mye og gjøre på jobben, og han som skal hjelpe meg med sveisingen har også litt vel mye og gjøre desværre..

Standard

Wink

En liten oppdatering.. Det går vannvitteg tregt, og jeg fikk da en telefon om at rust angrepet var av en mer betydelig grad enn tidligere ann-tatt desværre.. Og jeg lurer liksom på om det er noen som vet hvor mye det er for ei ramme evt.. Hvor lang tid tar det og gjøre et rammebytte ca. tid.. Det som er fustrerende er at det var tre stykker som nevnte at det var ikke så ille angrep, så ny motor ble kjøpt og montert, så nå er jeg litt ille til mote akkurat nå desværre..

Standard

Trist å høre Jeepir! skulle virkelig fått fart på kjerra di igjen snart...

Ligger/lå en pajero delebil på Finn med 3500 motor:) en høyrestyrt bil som skulle selges, var den du skulle fått tak i..

Kjører selv med 3,5l og 210dyr i en kort 95mod Pajje:) flust med power..

Vi får krysse fingrene for dg Jeepir

Viddas konge SilverFox's Avatar

funnet ut noe mer Hans Martin?

Pajeroen er solgt

Standard

Talking

Hørt no mer, hørt noe mer.. Tjaaa - a, hva skal en si....

Sånn bort-sett fra at jeg i skrivende stund har feber og feiret bursdagen min i går, og den nye live DVD`n mæ Alice Cooper var en skikkelig inner tier.. Har jeg ikke hørt en dritt fra de i lyseblå skjorter mæ messingknapper på, som etter sigende skal være en service innstangs for øss ulærde..

Jeg har faktisk tre skriftelige forespørsler, og det eneste jeg har fått i retur er at det har mottat min søknad og skal komme raskt tilbake, men pga stor arbeidsmengde kan det ta noe tid.. Vurderer og begynne og purre på de, fordi jeg har som målsettning at jeg skal på Beach Party neste år..

Søknader sendt..: 22.09.2010 - 27.09.2010 - 22.10.2010....
    Last edited by Jeepir; 11-07-2010 at 07:45.

Modified

Alt jeg har sendt til BT, så har det gått ganske nøyaktig 6 uker før jeg har fått svar, selv om saken var veldig enkel, eller litt vanskeligere.

Og forresten, grattullerer med gårsdagen!
    Lars'ern

Norges største trosamfunn er folk som har kjøpt ett VAG produkt å tror de har fått en bra bil
    (sitat Volvo-Lars på http://volvoforum.no)

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks