Results 1 to 15 of 15

Thread: Valg av representanter

Hobbybonde Vier's Avatar

Default Valg av representanter

Vi må velge oss 2 medlemmer som skal representere oss innad i KNA Haugaland spesielt og mot resten av Helganes Motorsportsenter generelt.
    Jeg mener at det vil være fornuftig å velge en som kjører Biltrial aktivt og en som kjører frikjøring/terrengtouring for å sikre alles interesser.

Det er takket være presset fra Øyvind Engedal at vi nå har klart å konkretisere alt snakket om å organisere oss, og jeg synes at han er en meget god representant for oss som kjører konkurranse. Han har sagt seg villig til dette hvis det er ok for dere andre.

Når det gjelder den andre representanten har jeg ikke snakket med noen, så kom med forslag. Det er greit om dere snakker med den dere foreslår før dere skriver her...

Det er viktig at de som skal tale vår sak ikke er redd for å ta ordet i ukjent lag. Vi kommer trolig ikke til å få alt opp i hendene, de må tåle litt diskusjon.

Så vi må samles til møte på Helganes og få dette på gli snarest. Det er viktig å møtes før Jamboree'en http://pirate4x4.no/jamboree , så jeg vil at vi tar dette neste uke. Helst i første halvdel av uken. Det er klart at alle ikke har mulighet til å møte, men dere kan si deres mening her. Dere kan også svare på sms'en jeg sender ut en dag nå, eller ringe meg når dere får sms'en.

Andre ting er sånn som nettsiden. Skal den leve videre? Unge Berge-Olsen styrer med denne i dag, men han får absolutt ingen innspill fra dere andre...
    Oversikten over medlemmene kan jeg fortsette med foreløpig, så får vi se...

Jeg vet at ikke alt har vært like demokratisk i prosessen til nå, men det har vært nødvendig for å få ting til å skje. Men bli med på møtene, eller skriv litt på forumet så er du med du også :)

Og nok en gang: Skriv her i forumet dere andre også. Av og til føler jeg at jeg står og snakker til en vegg...
    Last edited by Vier; 06-13-2007 at 06:50.
    Øystein Vierdal
    KNA Haugaland Offroaders

Stemmer for Øyvind ja!:p
    Du da Vier? Du er jo en knakande god 2. repressentant! God ide Vier? Ikje minst har du peiling på ka du snakke om, hadde d ikje vert for deg så hadde vel klubben nesten daua forlengst! Me andre (ivertfall eg) sitte barra å nikke å seie "jada sikkert bra, ka ti får me kjøra"!

Hobbybonde Vier's Avatar

Quote Originally Posted by kjelliz View Post
    Stemmer for Øyvind ja!:p
    Du da Vier? Du er jo en knakande god 2. repressentant! God ide Vier? Ikje minst har du peiling på ka du snakke om, hadde d ikje vert for deg så hadde vel klubben nesten daua forlengst! Me andre (ivertfall eg) sitte barra å nikke å seie "jada sikkert bra, ka ti får me kjøra"!
    Nei Kjelli, vi må ha en representant for de som ikke har lyst til å kjøre konkurranser :)
    Øystein Vierdal
    KNA Haugaland Offroaders

Ikke standard hvertfall

Øyvind har min stemme.
    Når det gjelder websiden tror ikke jeg kommer til å videreføre den, om noen vil overta domenet for den nette sum av 300 kr året er det bare å ta kontakt.
    Øystein Berge-Olsen
    KNA Haugaland Offroaders
    < Support Your Local HANGAROUND D.O.R.K. >
    ---------------South West-----------------

4x4 Troll

Jeg foreslår Per Arne som den andre representanten. Han har vært med på samtlige kjøringer på Helganes mener jeg. :):)

Hobbybonde Vier's Avatar

Bra forslag.

Og for dere som ikke vet det, så er altså Øyvind Engedal samme skikkelse som Slimboyfeit. Det er noe usikkert hvilket av de som er pikenavnet hans, men nå vet dere ihvertfall hvem det er snakk om.

Noen som vet om Per Arne er registrert her, og i tilfelle hva er nick'et hans?
    Øystein Vierdal
    KNA Haugaland Offroaders

Hobbybonde Vier's Avatar

Ja, da har jeg snakket med Kjell Johansen. Vi tar møtet på tirsdag 19. juni klokken 20.00.
    Planen er at vi blir enige om de 2 representantene, og diskuterer neste skritt.
    Agendaen er litt tynn, men jeg håper at dere andre også tenker litt på hva vi skal gjøre fremover. Alle innspill er velkomne.

Jeg har fått tak i kart over området, og skal prøve å få skrevet ut noen. Noen som har tenkt på hvor ofte vi bør møtes fremover?

Jeg håper å sende ut sms i løpet av morgendagen, slik at de som ikke er på nett får vite om dette.

Øystein Vierdal
    KNA Haugaland Offroaders

Hobbybonde Vier's Avatar

Ja, oppmøtet var formidabelt... NOT! Skuffende...

Men vi fikk da noe ut av det. Øyvind Engedal og Steve Knutzen representerer henholdsvis Biltrial og Terrengtouring i KNA fremover. De var forøvrig de eneste som kom i tillegg til meg og formann Kjell Johansen i KNA...
    Neste skritt er å få ordnet forsikringer på området og bli enige med resten av brukerene av Helganes slik at vi kan sette opp faste kjøredager.
    Jeg håper at disse tingene skal gå seg til i løpet av sensommeren.
    Øystein Vierdal
    KNA Haugaland Offroaders

Ikke standard hvertfall

Øyvind & Steve blir ett knall team!
    Synd at ikke flere gadd å ta turen
    Øystein Berge-Olsen
    KNA Haugaland Offroaders
    < Support Your Local HANGAROUND D.O.R.K. >
    ---------------South West-----------------

Babyvakt!

Modified

Ringte og ga beskjed at eg ikkje kunne komme, hehe

Modified

Quote Originally Posted by Berge-Olsen View Post
    Øyvind har min stemme.
    Når det gjelder websiden tror ikke jeg kommer til å videreføre den, om noen vil overta domenet for den nette sum av 300 kr året er det bare å ta kontakt.
    Hmm, har et forslag:), eg betale og du fikser siden

Hobbybonde Vier's Avatar

Quote Originally Posted by pajero 35 View Post
    Ringte og ga beskjed at eg ikkje kunne komme, hehe
    Jepp. Du, Holmer og Skjold gav beskjed. De fleste visste også at Berge-Olsen var i SameLand.
    Ellers var det dårlig med tilbakemelding...

Håper at flere møter opp når vi starter kjøringen, slik at vi får vist at klubben er liv laga.
    Øystein Vierdal
    KNA Haugaland Offroaders

Hobbybonde Vier's Avatar

Quote Originally Posted by Vier View Post
    kjøringen
    Steve viste oss forøvrig noen interessante sporvalg, så jeg tror vi skal få mye morro på Helganes
    Øystein Vierdal
    KNA Haugaland Offroaders

Hobbybonde Vier's Avatar

Jeg hadde forøvrig håpet at flere hadde meldt seg inn i klubben nå...
    http://www.pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=2915
    Det hadde betydd mye overfor KNA om vi kunne vist at vi er mer enn en liten håndfull entusiaster... De skal tross alt løse forsikring på området for at vi skal kunne kjøre der, pluss at vi skal kunne bruke brakkene til møter og slikt.
    Øystein Vierdal
    KNA Haugaland Offroaders

Bookmarks