Results 1 to 2 of 2

Thread: 12 bud for svigersønner ....

Jævla treg bilbygger Ove's Avatar

Default 12 bud for svigersønner ....

Alle menn som har en datter ser med frykt på den dagen de første kvisebefengte beilere kommer for å ta din lille engel med ut til voldsomme klineseanser på kinoens bakerste rader. Som mann husker du nemlig bare altfor godt hvordan en tenåringsgutts hormonsprengte reptilhjerne fungerer, og du ønsker ikke at din lille engel skal utsettes for dennes totalt utilregnelige innfall.

Så når piercintrynet står der på trammen med hanekam og godt synlige underbukser, så gjelder det at DU er forberedt !!
    HER er de 12 bud du kan presentere for din svigersønn

1.

Hvis du tuter når du kjører opp i innkjørselen, så håper jeg du kommer for å levere en pakke
    Du kommer i hvert fall ikke for å hente en !!

2.
    Du rører ikke min datter foran meg.
    Hvis du ikke klarer å holde hendene fra min datters kropp, så kommer jeg til å fjerne dem fra din kropp !!

3.
    Det er helt ok at buksene dine henger langt ned på ræva og at underbuksene dine synes.....
    Men for at jeg skal være helt sikker på at du ”tilfeldigvis” ikke mister buksene mens du er ute med min datter, forebeholder jeg meg retten til å stifte buksene dine fast på det eneste stedet de hører hjemme .....PÅ HOFTENE DINE!!!!

4.
    La meg utdype frasen om at ubeskyttet sex kan slå deg i hjel.
    JEG slår deg i hjel hvis du har ubeskyttet sex med min datter !!

5.
    Ditt forhold til min datter er uten unntak monogamt.
    Får du min datter til å gråte, får jeg deg til å gråte….

6.
    Du tror kanskje at et svigerfar/svigersønn forhold innebærer lange samtaler om politikk og sport over en øl……FEIL !!! Eneste kommunikasjonen mellom oss vil dreie seg om temaet ”når du forventer å være tilbake med min datter.” Det eneste ordet som ikke vil utløse min totale vrede i den sammenheng er ”tidlig”

7.
    Når min datter legger make up, er dette en prosess som kan sammenlignes med å male grenlandsbrua.
    Gjør deg nyttig mens du venter. – Bilen min trenger oljeskift !!

8.
    Følgende steder er det upassende at du tar min datter til: Steder hvor møblemanget er mykere enn en trestol, steder hvor foreldre og/eller politibetjenter ikke er innenfor synsvidde, steder med en temperatur som vil friste min datter til å ta på lettere tøy en anorakk.
    Film med sterkt romantisk/seksuelt tematikk er selvsagt uaktuelt – Film om motorsager og fotball er laveste grense !!

9.
    Lyv ALDRI for meg.
    Når jeg spør deg hvor du har tenkt å ta min datter har du en sjanse til å fortelle den ubetingede sannhet. For deg ser jeg kanskje ut som en middelaldrene harmløs kar, men jeg har revolver, spade og tomt på fem mål !!!

10.
    Vær redd – veldig redd. Når det gjelder saker som angår min datter er jeg den nådeløse guden som regjerer i universet.

11.
    Husk: Mens du er ute med min datter bruker jeg ventetiden på å pusse haglegeværet mitt.

12.
    Følgende prosedyre følges når du bringer min datter hjem:
    1 Stopp bilen og stig ut med begge hender synlig. 2 Si høyt og tydelig at du har brakt min datter sikkert hjem. 3 Sett deg inn i bilen igjen og kjør – det finnes INGEN grunn for deg til bli med inn.
    Det kamuflasjefargede ansiktet bak gardinene......er meg !!
    .

Prosjektkommentar fra en småmisunnelig SJ-garasje .......
    Quote Originally Posted by Tommy View Post
    Det er vel ikke like motiverende å jobbe for å få ferdig verdens første Sørlandsskuffe med V8....

Shop builder sivrt's Avatar

Genialt..

Denne sangen passer jo godt som et supplement
    http://www.youtube.com/watch?v=jSDAf2q6SbQ

Last edited by Ove; 08-13-2009 at 07:28.
    Chevy Silverado 6,6 Duramax `02
    Jeep XJ 2 door 4.0 HO `98:7" og 35" X-Terrain.

Bookmarks