Som overskriften sier, her skal vi snakke litt skiiiiit..
Sheriffen sier i sin tråd litt lenger opp at chevy folket kan skryte juge osv i sin BS tråd.
Da sier jeg som så VI HAR INGENTINGEN Å JUGE OM, VÅRE BILER ER KVALITET OG DA FINNES BARE SKRYT...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Som overskriften sier, her skal vi snakke litt skiiiiit..
Sheriffen sier i sin tråd litt lenger opp at chevy folket kan skryte juge osv i sin BS tråd.
Da sier jeg som så VI HAR INGENTINGEN Å JUGE OM, VÅRE BILER ER KVALITET OG DA FINNES BARE SKRYT...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeg skal snart lage en lengre avhandlling med bilder om hevingen av Ford'n og PROBLEMENE rundt dette..
Jeg må bare ta litt flere bilder osv, går ut i fra at det er noen som vill vite litt mer om dette..
Hvorfor varmedress i denne garasjen? Blir det ikke fyrt?
F250 7,3 IDI - Plymouth Trailduster
Nei ikke kontinuelig desverre...
Da har endelig Wa-sho fått ut fingeren og blitt Pirat, hva med et bilde av det lange dyret ditt???
tissen min?
nei.. dette er et seriøst offroad forum med respekt for seg selv, så det passer seg nok ikke her..
Jeg ser 250'n din har to diesel påfyllingshøl MM.
Bruker du begge?
Ser sånn ut da, i og med at begge er typisk møkkete etter påfylling av diesel.
He he he BUSTED, he he ja jeg bruker begge og jeg har ikke vasket dynga på minst et og et halvt år men nå som den er blitt så kuuuuul så får jeg vell snart bade den..
Jeg tror det sitter 2 X 60 literen på den...
Har egentlig aldri tenkt på det der inntil jeg dreiv å leita etter de Hanneman skjermene dine, og da kom det frem flere steder dette med "dual eller double" diesel fylling.
Må du slå over en kran eller hvordan funker det?
Jepp det sitter en bryter ved side av lysbryteren som du kan velger foran og bak med...
Større enn din uansett hva du enn nå måtte tenke på...![]()
He he ja den var i hvertfall lang nok...
Fin den der, men kanskje litt lei å kjøre inn i P-huset på Gardemoen....![]()
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks