![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Lettere sagt enn gjort å redigere overskriften foreløpig, har visst en del timer å ta på moderatorskolen...
I'm a TREK'er!
zuki @ pirate4x4.no
Now 1WD...
Mitt forslag: Hva med noe så enkelt som "Suzuki Chat'en" ?:)
Jim Erlend Holten
+47 40044799
Surnadal
Javel. Da var vi her oxo da :-)
Enda et nytt forum å venne seg til, phuuuu.
Får virkelig håpe at vi klarer å holde en god tone her inne oxo.
Take care m8's ;-)
Er det noe vi Zuki folk er flinke til Knut, så er det å være snille med hverandre.
Vi er jo enige allesammen om at vi har de beste bilene, så da er det jo ingenting å krangle om.
Roar Hovet
Tlf: 98883546
Men syns vi skal danne vitara-gjenger, SJ-gjenger og LJ-gjenger, også møtes vi til et ordentlig gjengslagsmål!![]()
I'm a TREK'er!
zuki @ pirate4x4.no
Now 1WD...
God natt...jeg stuper![]()
Jim Erlend Holten
+47 40044799
Surnadal
Er ikke alene lenger om å ha Vitara gitt Knut. T.o.m Henning går jo med planer å få seg SKIKKELIG bil.
Roar Hovet
Roar , lovet å forfølge deg idag jeg,,, Garasjen ??![]()
Tro nå ikke du blir kvitt meg så lett...hehe
Klatti (Zuki-entusiast)
Suzuki SJ413 LWB, SJ416 cab,
Samurai Highroof, Vitara LWB
Kan vel ikke kalle meg SJ eier lenger. Ramma fra 410'n min er på vei under en Vitara kaross. Balja ligger ved siden av garasjen og venter på å bli gitt bort, resten er allerede solgt eller kastet.
Så nå er det bare Vitara. Og for øyeblikket er det 3 stk av de her. Holder meg til SKIKKELIG bil vettø![]()
Roar Hovet
Jeg har vel allerede skaffet meg en ånkli bil... men pga av jeg er så feig så blir jeg vel å ha en 413 eller to fortsatt![]()
Skal fixe nå ånkli hardcora hjull... har vurdert Simex Extreme Trakker 29, 7,5 men de blir kansje litt små....
Min er lengre enn din
Henning bli sekkert ikkje å ha vitaraen så lenge før den e sælt....![]()
It`s a JEEP thing, you wouldn`t understand
Ja da har du jo ikkje nåkka valg.....Når regjeringa har talt så e det gjort...hehe
Skal du være m t Gratangen en av de nermaste dagan Håkon?
Min er lengre enn din
Hmmm....Katti ka? Ka du ska der....Kaffedrekking eller nåkka anna spennanes?
Nja feks i mårra etter jobb also 16:00? e jo litt speinanes.. den som lever får se![]()
Min er lengre enn din
D må vi se på....Ska me Jeepen på verksted imårra klokka 14 og sjekke bremsen....så æ veit ikkje kor lenge æ bli der....Og d e gratis hos en kompis.
E besøket ditt kjørbart Henning eller treng tar du med dæ bilhenger?![]()
Si fra om du treng en "pent brukt" Golf II!Den har cruisecontrol, går veldig godt sjøl etter at tenninga e slått av, og i det siste har den også fått startsperre. Airbags fra norsk sengetøylager kan følge med.
I'm a TREK'er!
zuki @ pirate4x4.no
Now 1WD...
Henning da, skjønte du ikke DET ordspillet før no?Joda, vet det...og det va jo hele vitsen.
I'm a TREK'er!
zuki @ pirate4x4.no
Now 1WD...
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks