Jeg syr opp noen pirate4x4.dk luer til beachturen.. skal dere ha så send meg en PM her på forumet, overlevering og betaling skjer i Løkken
![]()
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Jeg syr opp noen pirate4x4.dk luer til beachturen.. skal dere ha så send meg en PM her på forumet, overlevering og betaling skjer i Løkken
![]()
Tommy Olsen
tlf: 94141987
tommy @ pirate4x4.no
Flott hvis noen som vil ha luer med .dk på sier ifra nå for jeg må rekke å brodere før vi reiser,torsdag er siste mulighet jeg har til å gjøre dette....
Maylinn Swinburne, 93036136
Det ER en dansk svartlue-nisse.
Disse nissene styrer ølbryggingen på Månetoppen, slik at Nissefar kan bli snydens på julaften, og ellers i året.
I år var det krise! Rødnissene og Blånissnene hadde plukket Månetoppen tom for Malt og Humle.
Men så hadde det seg heldigvis slik, at Storm Hulesangerhule nisse hadde kjørt Nissejenta på kjukken.
I nisseverden må det da betales medgift, dette var nettopp hele beholdningen med malt og humle.
Nissefar skulle kjøre av gårde med medgiften, men stoppet innom Grånissens Bar og Bordell. Der gikk det som det måtte gå for Nissefar, han kom som julenissen på kjæringa!
Svartluenissnene rappa så hele lasset med malt og humle, så nå erproduksjon i full gang.
....til glede for oss som skal på Beach-tour.......![]()
Sheriffen
Nordmarka Wild Truck Logging
Hej Maylinn
Vi kan godt bruge 4stk mere, end dem vi allerede har bestilt.
Offtopic: HAr du et par injectorer til en 2,5TD pajero liggende?
Morten A hernede fra, mangler sådan en, og han vik helst ikke koste for meget på den gamle bil, da den ikke skal holde så længe endnu, så hvis der nu lå et defket topstykke et sted, hvor mean kunne tage en fra, ville det være fint.
Mvh
Palle
bestilte vel en slik en nedi Løkken , men ble vel glemt bort på søndagen
fint om du kan ta med 1 stykk til Oslo til helga Tommy? , Maylinn snakka (nesten uten stemme hehe) om det var noen .dk igjen ....
jeg ser allerede frem til neste gang jeg skal nedover til Danmark igjen Palle!
synes det var morro å snakke med noen som (nesten) ikke kunne svare meg hehe!
uansett fint om Tommy tar med 1 stykk !
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks