Det hadde vært veldig gøy om noen hadde litt bilder fre sprell og treff under ET 2002 , har kikket litt rundt , men finner ikke noen.
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Det hadde vært veldig gøy om noen hadde litt bilder fre sprell og treff under ET 2002 , har kikket litt rundt , men finner ikke noen.
Nico
Her er bilde av AOk klubb banner første gang den ble hengt opp på treff i Svarstad nede på hyttene ved elva.
Nico
Her et bilde fa Evjespretten av den første Jeepen jeg bygde. Tok egentlig å la det inn så dere skulle få se den flotte shortsen til Geir Slottkjær til høyre i bildet.
![]()
Nico
Her er noen bilder fra Sandes i 98 for de som husker det.
Morro å se bilder derifra
- flott om du har flere å legge ut !
klart vi husker dette Egil vi hadde en kjempe helg der nede + turen til stavanger på lørdagskvelden action![]()
Her er noen flere bilder fra Sandes
Her er noen bilder da jeg og Øyvind var på påsketreff i svarstad med Weaselen i 1996
Bra bilder Egel, moro å se igjen bilder fra de åra der. Å det hoppet du hadde i Sandnes har brent seg inn i netthinna for evig.
Du har vel masse bilder fra Haugereid og sommertreffene vi hadde å?
Et lite utvalg derifra hadde vært kult:)
Går det så går det....
Her er noen bilder fra klubbmesterskapet i gjerstad i 97 som du sikkert husker veldig godt.
Det der var en temmelig jævlig bane... husker at Jan Gunnar håpet at han aldri skulle komme så langt, var vel et par runder ned i gjennom steinura...
Husker jeg ga me på vippen på samme sted, og var temmelig tynn i stemmen da jeg ba om vinsjen...
Tommy Olsen
tlf: 94141987
tommy @ pirate4x4.no
Noen flere bilder av kjente biler og personer
Fin grønn Willys der gitttil og med samme felger å dekk
Kulturminne!
Last edited by Å.H; 02-03-2009 at 19:07.
he he he... Den grønne Jeepen brukte Asbjør til og fra jobb... det var tider det...
Tommy Olsen
tommy @ pirate4x4.no
Jeg var litt skeptisk når det begynnte å rulle der ja, det virket som det aldri skulle stoppe hehe... Fine bilder Egel, moro å se:)
Går det så går det....
Har noen bilder fra åmli 1997. hvor vi kjørte i slalombakken. Det var noen som sa at det var noe av det verste de hadde vært med på. vi husker vel best den volsomme velten til Erling, og festen på panhotell etterpå?
Ascona'n her lever faktisk enda, så den oppe i Nannestad traktene i fjor.
He He.
E vel en av de lengstlevende biltrialbilene i Norge?
Omtrent like gammal som gumbo-dekka mine,som ha verre på rundtur i Norge dem siste tiåra...
Fant forresten et anna gammalt bilde av jeepen, på ei anna side,va flere gammle bilder der. Men orka ikke sitte å klippe hjørne på alle bilda
Tidlig rekruttering....?
"I´LL BE BACK"
trond.anders.halle@gmail.com
Hmm 11år siden vi kjørte i Åmli, faen fort tiden går.. kom med flere bilder Egel![]()
Huff..stakkars gamle willysen til pappa:)
Hadde bil med åtter :P
Da har jeg fått meg skanner...
Her er et gammelt bilde av Kjellis... fra en eller annen premieutdelig... og se han har lugg!!!!
![]()
Tommy Olsen
tommy @ pirate4x4.no
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks