Results 1 to 10 of 10

Thread: Vi går inn i KNA

Hobbybonde Vier's Avatar

Default Vi går inn i KNA

Vi har etter litt diskusjon sentralt besluttet at vi går inn i Kongelig Norsk Automobilklub (KNA) avd Haugaland.
    Dette fører til at vi vil få tilgang på Helganes Motorsenter på Karmøy etter at vi har fått organisert kurs for løpsledere og tekniske kontrollanter. Dette vil vi komme tilbake til.
    Vi får også tilgang på brakkene på Helganes, og kan dermed ha dette som møtested når vi vil.
    Oranisasjonsmessig kommer vi til å danne en egen offroadgruppe, med en leder som representerer oss i styret.

Dette er jeg overbevist om at kommer til å bety mye for offroad på Haugalandet fremover :)
    Øystein Vierdal
    KNA Haugaland Offroaders

Hobbybonde Vier's Avatar

Default 10. Mai

Torsdag 10. mai klokken 19.30 møter vi KNA på Helganes, og leverer kollektive innmeldinger. Da må alle som vil bli med videre møte og melde seg inn. Hvis dere ikke kan komme, så send meg en PM eller sms på 957 27 580.

Jeg kommer til å ringe alle jeg har på den gamle medlemslisten min, men hvis dere ikke står der eller jeg har feil tlf nr så sliter jeg litt...
    Kan alle som leser dette sende meg en PM eller sms? Og hvis dere kjenner noen som burde bli med så få de med også.
    Last edited by Vier; 04-19-2007 at 19:18.
    Øystein Vierdal
    KNA Haugaland Offroaders

Hobbybonde Vier's Avatar

Default Kjøring

Når det gjelder kjøring i fremtiden så avhenger alt av at vi får kurset flest mulig. Vi skal ha løpsleder og teknisk kontrollant for å kunne kjøre trening og/eller terrengtouring.
    Reglene på Helganes kommer til å bli strengt håndhevet i fremtiden, og ulovlig kjøring vil ikke bli akseptert. Derfor er det viktig at vi får disse tingene i orden.

Kursingen skal Tommy Olsen, som representerer biltrial i bilsportforbundet, holde. Det er bare snakk om tid. Ikke sant Tommy? ;)
    Kurset vil bli holdt lokalt.

Vi som skal på Pirate4x4Jamboree i juli vil uansett ta kurset der hvis vi ikke får tatt det før.
    Øystein Vierdal
    KNA Haugaland Offroaders

Ikke standard hvertfall

Dette er utrolig gode nyheter for alle oss på Haugalandet, takk for super innsats Vier!

Når det gjelder møtet den 10. mai og innmelding håper jeg alle stiller
    Øystein Berge-Olsen
    KNA Haugaland Offroaders
    < Support Your Local HANGAROUND D.O.R.K. >
    ---------------South West-----------------

Modified

juuhuu:p , håper dettte kan hjelpe klubben fremover:) .
    meget go innsats vier .

Møt opp på innmelding folkens;)

Hobbybonde Vier's Avatar

Quote Originally Posted by Vier View Post
    Når det gjelder kjøring i fremtiden så avhenger alt av at vi får kurset flest mulig. Vi skal ha løpsleder og teknisk kontrollant for å kunne kjøre trening og/eller terrengtouring.
    Reglene på Helganes kommer til å bli strengt håndhevet i fremtiden, og ulovlig kjøring vil ikke bli akseptert. Derfor er det viktig at vi får disse tingene i orden.

Kursingen skal Tommy Olsen, som representerer biltrial i bilsportforbundet, holde. Det er bare snakk om tid. Ikke sant Tommy? ;)
    Kurset vil bli holdt lokalt.

Vi som skal på Pirate4x4Jamboree i juli vil uansett ta kurset der hvis vi ikke får tatt det før.
    Jeg fikk snakket 2-3 ord med Tommy før jeg reiste hjem fra SørlandsCup i går kveld, og vårens program er ganske hektisk. Derfor går vi i første omgang inn for at så mange som mulig får tatt kursene på festivalen 5-8 Juli. Jeg håper at dere ser verdien av å bruke litt av tiden der nede på dette.
    Øystein Vierdal
    KNA Haugaland Offroaders

Modified

me reise heile familien nedover, så eg bruker litt av min tid ja:)

Hobbybonde Vier's Avatar

Default Nytt forsøk tirsdag 22 mai!

Quote Originally Posted by Vier View Post
    Torsdag 10. mai klokken 19.30 møter vi KNA på Helganes, og leverer kollektive innmeldinger. Da må alle som vil bli med videre møte og melde seg inn. Hvis dere ikke kan komme, så send meg en PM eller sms på 957 27 580.

Jeg kommer til å ringe alle jeg har på den gamle medlemslisten min, men hvis dere ikke står der eller jeg har feil tlf nr så sliter jeg litt...
    Kan alle som leser dette sende meg en PM eller sms? Og hvis dere kjenner noen som burde bli med så få de med også.
    Ok, da er det klart at vi tar dette møtet tirsdag 22 mai kl 1900 på Helganes. Beklager at det har blitt litt frem og tilbake, men sånn er det.
    Håper mange kommer.
    Jeg har noen på listen som jeg ikke har ringt ennå, men håper at det skal gå seg til i løpet av helgen...
    Øystein Vierdal
    KNA Haugaland Offroaders

Hobbybonde Vier's Avatar

I morgen er det allerede tirsdag
    Øystein Vierdal
    KNA Haugaland Offroaders

Modified

Talking

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiik.. Kommmmmmmmmmer!

Bookmarks