Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast
Results 76 to 100 of 131

Thread: Rork prat

Tusen takk til de som møtte frem på søppelplukking i går.
    Ble litt få fremmøtte men de som kom gjorde til gjengjeld en veldig bra jobb.
    Takk til Kesia som også hadde med kaker og kaffe.

Trener,,, shortlux's Avatar

Kaffe og kakene veide opp for jobben! Smakte utmerket og servert rett fra planet på Isuzun! Takker og bukker.

Til dere som valgte og være hjemme fordi søpleplukking er kjedelig eller jeg bare måtte se på paradise hotel.

,,,,,,,,,,

Modified

...eller helt andre grunner.

Takker for i dag folkens. Konge morro og morsomme baner. Men de to siste banene i omkjøringen var litt i det drøyeste laget,,, tenk på oss førere

Vil også nevne att luxen måtte fraktes hjem på henger i dag,,, fikk den nesten ikke opp på hengern på moen, men når jeg kom hjem gikk den som ei kule igjen? Trur det blir en faris kur på gassern snart.

Gratulerer til pall plassene. Spesielt han på tredje, ta i betrakning de hersens Suki løypene i omkjøringen

får håpe jeg ikke gikk glipp av noen store stunt, våknet kl.1500 å orket ikke dra ut på moen. Får håpe at det var noen som tok noen bilder da

PS. Rust/karosseri sveiser Ønskes. Godt betalt jobb

hei på dere folkens. takker for helga det var moro og få børsta støvet av sukien igjen da.
    Jeg lurer også på en ting, er det noen som har noe imot att vi flytter neste kjøring til den 4 juli istede for den 27 juni.
    Last edited by tosu; 06-01-2010 at 06:29.

Quote Originally Posted by shortlux View Post
    Takker for i dag folkens. Konge morro og morsomme baner. Men de to siste banene i omkjøringen var litt i det drøyeste laget,,, tenk på oss førere

Vil også nevne att luxen måtte fraktes hjem på henger i dag,,, fikk den nesten ikke opp på hengern på moen, men når jeg kom hjem gikk den som ei kule igjen? Trur det blir en faris kur på gassern snart.

Gratulerer til pall plassene. Spesielt han på tredje, ta i betrakning de hersens Suki løypene i omkjøringen
    Takk for morsom dag ja...

Bilen min også bare hostet og fusket helt til kastet...da var den plutselig i form igjen...????

Husk husk....alle løyper er sukiløyper. Trenger ingen særbehandling de da de fungerer over alt..

...og det funker fint for min del den 4. juli..
    Mvh. Richard.
    Tlf. 90941885

Quote Originally Posted by Åffråvder View Post

Husk husk....alle løyper er sukiløyper. Trenger ingen særbehandling de da de fungerer over alt..

Min funker over alt den og,,,, den ser bare ikke så pen ut etterpå,,,

Modified

Auda,4.juli
    er enda en dag hvor jeg ikke får kjørt..jo,det vil si,jeg får kjørt,men ikke offroad,cruising på Lillestrøm

Standard

Default Garageplass til leie

Hei. Har 2 garageplasser ledig i verkstedet som jeg leier på Benterud i Hønefoss. Lyse og fine lokaler med bra plass. Godt med lys og strømuttak. Det er også en felles garageplass rett innenfor hovedport for lettere reprasjoner. 1 rom på ca 15 kvadrat for lagring av deler og div følger hver mekkeplass. Mulighet for utlån av div verktøy. verkstedet ligger sentralt til i Hønefoss. Unik mulighet for å skaffe seg et bra sted å skru bil. Leier helst ut til noen i offroadklubben, men også til andre som er til å stole på. Leien er på 1000 kr pr mnd pr plass, pluss felles avregning på strøm. plassene er ledige pr i dag. Mvh Morten Løvskogen. tlf 98859434.

Takker for i dag folkens! Meget bra dag med krevende løyper!

Standard

Blir det møter på Gjestegården nå igjen da ettersom Kokkens/Tid Spiseri har gått konkurs???

Quote Originally Posted by hph View Post
    Blir det møter på Gjestegården nå igjen da ettersom Kokkens/Tid Spiseri har gått konkurs???
    Det blir nok det...men tror de stenger kl. 21.00. Kanskje vi skal møte kl. 19.00?????
    Mvh. Richard.
    Tlf. 90941885

Sikkert ikke dumt og møte kl 19.

Original

Går jo ann å møtes på pizza stua også da, syns liksom gjestegården er en skikkelig døll plass...

Noen som har lyst til å ta over rust sveisinga på LR'n min?
    Er ikke hjemme før kl17.00 og da er ikke tålmodigheten eller arb. lysten på topp, noe som man kan se på det arbeidet som allerede er gjort.

Det er "kunn" å kappe av kannalen, kappe ut gulvet, sveise på ny kanal og sveise i ny gulvplate på V.side. Jeg stiller med alle delene og jeg tar selv malejobben når sveisingen er ferdig.
    Arbeidet behøver ikke bli pent bare holdbart.
    Dette er veldig godt betalt arbeid.

Hvis ingen har tid eller lyst så ser jeg ingen annen utvei en at bilen muligens må sprenges i go Mythbusters style

Original

Er det tilfelle at det ikke blir kjøring til helga?

Stemmer det Bjørn Atle, det blir dugnad på "hytten" til Preben. Så vi får ett sted og sove i vinter.

Original

syns vel egentlig at det er bare tull å bytte ut kjøring med jobb, jobber faen meg nok ellers om ikke den ene dagen i måneden som er til kjøring skal byttes ut med arbe den å. Bytte navn til ringerike håndtverkerklubb og da kanskje. Detta er jeg 100% i mot.

Regna med att du var i mot dette jeg,, er det jeg og,,, Men blir kjekt og ha ferdig oppsatt "telt" til vinter

Original

Er jo greit det, men det kunne jo vært lagt til en annen dag. Er der et styre vedtak på dette eller er det gutteklubben som har finni på det?

Quote Originally Posted by bam View Post
    Er jo greit det, men det kunne jo vært lagt til en annen dag. Er der et styre vedtak på dette eller er det gutteklubben som har finni på det?
    Eneste helga som det passet for de fleste.

Original

Hallo, det blir kjøring til hælja eller er det en eller annen kløne som trenger hjelp til å male huset eller noe sånt?

Standard

Quote Originally Posted by bam View Post
    Hallo, det blir kjøring til hælja eller er det en eller annen kløne som trenger hjelp til å male huset eller noe sånt?
    Hvis du heller har lyst til å male så har jeg et par uthus du kunne fått lov til male over!!!!!!!!!!

Original

Male er jo drit digg, i hvertfall å sitte og drikke øl og se den tørker.

Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast

Bookmarks