Page 19 of 29 FirstFirst ... 91718192021 ... LastLast
Results 451 to 475 of 721

Thread: Her skravler vi!

Modified

Default Bilder og dokumentasjon

I skrivende stund har jeg ingen godkjennt terrengbil, men ikke helt umulig at det blir før jul - bilen min ble påkjørt og havnet på siden, så jeg måtte kjøpe en annen bil i all hui og hast, denne er det vist bilder av flere ganger en gammel 160 patrol.

Men forrige godkjennte bil var en Dodge Ramcharger på 4" heving, 38x15,5-15, hydraulisk vinsj, hjemmelagede fangere, OB Air, Detroit, x-over styring

ALT GODKJENNT - tilogmed blitt stoppet 2 ganger på samme dag av biltilsynet uten at de kunne hakke på noe......

Bla opp Roger - vis meg minst en bil du har hatt som har vært lovlig og som kan brukes mer enn 96% på vei.... og som er skogen verdig

Lurer fremdeles på hvem "vi" er......
    Attached Images Attached Images  
    Air down, be happy!

Modified

Default Vogna til ET

Våger meg utpå og legger til et bilde av ET sin bil.....

han blir nok ikke sint og føler seg tråkka på tenker jeg..... (beklager Erik - har ingen bilder av bilen der den er rein.....alltid noen møkkaflekker etter hjula....)
    Air down, be happy!

Fotograf knixen's Avatar

Quote Originally Posted by Rambalder View Post
    Våger meg utpå og legger til et bilde av ET sin bil.....

han blir nok ikke sint og føler seg tråkka på tenker jeg..... (beklager Erik - har ingen bilder av bilen der den er rein.....alltid noen møkkaflekker etter hjula....)
    Den var knallfin!!!
    used to have a runner...

"I used to go missing quite a lot... Miss Canada, Miss United Kingdom, Miss World." —British soccer bad boy George Best

Quote Originally Posted by Globetrotter View Post
    Men dette var faktisk en glimrede kommentar!

Dessuten vet vel de fleste hva Colormax foretrekker av dekk, så reklameeffekten av en slik post er vel i praksis begrenset.
    (på den annen side så sponser vel Agrip T en gul stjerne, vel? fint bidrag til forumdrift, det.)

GT
    Det har jo ikke skjed noe den siste tiden på dette forumet. så jeg burde jo nesten få en stjerne for å lage emner, som intreserer og engasjerer brukerne i dette forumet.
    Helt klart hva som gutta intreserer seg for her, akurat som fluene på hestemøkka dette
    Men det er jo gøy at det er noe som intreserer.
    Man blir vel fort preget av å krabbe rundt i søla og sitte hjemme i garasjen og fundere.
    stemmer dette med LC62, jeg var veldig dårlig den tiden du reffererertil. så ting var vel ikke helt perfekt nei.
    Personlig husker jeg de fleste av dere, som hyggelig og greie karer .
    dere fikk hjelp med noen aksler dere sto i beita for også om jeg ikke husker feil .
    Men de viktigste er jo at man prøver godta folk som de er.
    Last edited by 4x4Norway; 08-12-2009 at 22:53.

Modified

Default Bilder.....

Fremdeles nysgjerrig på å se noen bilder som dokumenterer ""deres" ekspertise og dedikasjon til ekspidisjoner og trophy Roger

Erfaringen min tilsier at dem som bruker tiden i garasjen og funderer litt, klarer seg bedre i søla.... og er i stand til å fikse bilene sine sjøl når noe går gæli

Kom med bilder og spec på bilene dine nå, så potensielle kunder selv kan evaluere noe annet enn store ord på pc skjerm

Gjerne noen bilder med biler i aksjon og ikke på en asfaltplass eller sandstrand....

Eksempel: Min 1997 TJ, 2,5" L-arm, SS-SYE, D30 Hpinion, Warn fanger m 12000lbs Milemarker, 4L m 5t manuell, 35x12,5-15 MT/R på Svinndal
    Air down, be happy!

Rett til himmels Kaare's Avatar

Spansk politi har det bra

Name:  DSC00614.jpg
Views: 330
Size:  39.3 KB

Name:  DSC00615.jpg
Views: 329
Size:  39.3 KB

Modified
    jeg bor i svarstad-3km fra bransrud grustak

Ingen som tok bilde meg i den blå suzukin i svarstad i pinsen. Jeg har nissan 4x4 reklame.

Default Kålhuer..

Hmmm jeg som potensiell kunde av deler og utstyr til 4x4, har kommet til denne konklusjonen etter å hå lest de siste 10-12 sidene.

Colormax= null kroner i fra min lommebok....ever

Fotograf knixen's Avatar

Quote Originally Posted by Marlin View Post
    Hmmm jeg som potensiell kunde av deler og utstyr til 4x4, har kommet til denne konklusjonen etter å hå lest de siste 10-12 sidene.

Colormax= null kroner i fra min lommebok....ever
    Heldigvis er det mange forhandlere vi kan handle hos!
    used to have a runner...

"I used to go missing quite a lot... Miss Canada, Miss United Kingdom, Miss World." —British soccer bad boy George Best

Standard

Ja heldigvis
    Trenger en sjuer med åtter

Standard

jeg har handlet med hjelp av colormax flere ganger og er kjempe fornøyd med både service og varer og ikke minst prisen jeg har kunnet få med hjelp av colormax.. så for min del har jeg ingen negative erfaringer med hjelp fra colormax... så jeg kommer til å fortsette med å handle der jeg får god service og best pris om det er gjennom colormax eller andre steder er det samme bare prisen og servicen er rett for meg..

Avdanka biltrialfører Tommy's Avatar

Quote Originally Posted by kj-gerilja`n View Post
    jeg har handlet med hjelp av colormax flere ganger og er kjempe fornøyd med både service og varer og ikke minst prisen jeg har kunnet få med hjelp av colormax.. så for min del har jeg ingen negative erfaringer med hjelp fra colormax... så jeg kommer til å fortsette med å handle der jeg får god service og best pris om det er gjennom colormax eller andre steder er det samme bare prisen og servicen er rett for meg..
    Sånn er det vel med de aller fleste av oss... og mange har forskjellige erfaringer fra samme leverandør...
    Tommy Olsen
    tlf: 94141987
    tommy @ pirate4x4.no

Standard

litt grøfte kjøring hjemme i det kjedelige været

KOM ingen bilder av godkjente biler ????????????????????????????????????????????

Standard

bilen min er ikke helt godkjent men jeg er nå veldig fornøyd med den da.. litt stolt og har gjort nesten alt selv med mine mindre utviklede tekniske evner..

Standard

hmmmm hvor er bilder av bilen til barnehageonkel da.. bare lurte siden er så på andre...

Standard

Default jo da...

dodgen til rambalder øverst på siden er godkjent......

Avdanka biltrialfører Tommy's Avatar

Stor svart fjallapatrol med Nissan4x4,no merker sett her på Blakstadheia i Froland... noen her inne???
    Tommy Olsen
    tlf: 94141987
    tommy @ pirate4x4.no

ER ikke etter alle andre !!!! TENKTE PÅ HAN SOM VAR SÅ STOR I KJEFTEN JEG !!!!!!BLEI STILLE HAN ??????????????????????????????????

Standard

barfe lurte jeg barnehageonkel... men trur nok colormax og resten av nissan4x4 gjengen har vært på treff i kr.sand i helgen.. greit å gi folk tid til å svare for seg selv.. dette er nå bare min mening så viss noen skulle være uenige så får de bare være det..

Default Det var meg det

Quote Originally Posted by Tommy View Post
    Stor svart fjallapatrol med Nissan4x4,no merker sett her på Blakstadheia i Froland... noen her inne???
    Det var meg det Tommy med Norges største og helt godkjente kjempe Patrol Y61
    Vi var på gatebil i helgen, som reklame og ikke minst støtte til vår utrolig rå Nissan kjører May-Helen, .Må bare presisere at det er utrolig gøy for oss 4x4 amatører å få en så dyktig fører som medlem i forumet vårt og ikke mindre morsomt å se henne i aksjon,
    Legger ut en del bilder fra helgen på www.nissan4x4.no
    http://nissan4x4.no/forum/viewtopic.php?f=25&t=1867

Så Patrolen til ET her, rart den ser sån ut, trodde vi kjøpte disse hjula for et par månder siden jeg, men mulig jeg husker feil??????
    Bilen til Rambalder??, var det du som hadde bygd denne DODGEN fra begynnelsen Rambalder??????
    Last edited by 4x4Norway; 08-17-2009 at 01:07.

Modified

Default Bilder og dokumentasjon

Det var da fryktelig mye til "vi" igjen Roger...... Stemmer nok det at ET solgte hjula sine i sommer, men trodde ikke "dere" trengte kjøpe brukte deler???????

Når det gjelder patrolen din roger..... vis noen bilder da - sånn at regnummer synes, regner med du har gjort all jobben på den sjøl...... eller er det noen andre....... hadde jo vært arti å visst om det er du, "dere" eller "vi" som eier den patrolen....

Hadde jo sikkert vært gøy for ET og oss andre oppi bygda å se hvordan gamlehjula hans trives hos "dere"..... bilder.....?????

Når det gjelder dodgen har jeg gjort alt og godkjennt bilen selv- bilen har jeg solgt, men går fremdeles i hjemtraktene.

så istedet for å ro rundt grøten roger...... post noen bilder og kom med fakta
    Air down, be happy!

Modified

Default godkjennt patrol

Har et skikkelig dårlig bilde her, fra tidlig mobiltelefon kamera..... skal forestille en 1990 patrol y60 jeg bygde i 2002/03...... godkjennt med 5" fjærheving og 35x12,5-15... Fikk laget fjærer selv og brukte Rancho dempere

Det er den mørke blå/ lilla..... går i elverum den oxo...etter et kort opphold i nord

Den hvite 1992 patrolen til sist er vel kanskje en av de første patrolene av Y60 familien som ble godkjennt med EMU sett og 33" i norge....

En bil jeg stablet emusett og hjul på, godkjennte den og brukte i to år... dårlig med gode bilder fra denne æran, ettersom mobilkamera og digitalkamera var litt eksotisk da..... rettere sagt monterte jeg ikke emusettet engang - gikk på krykker så Mr peterson og Skotte gjorde det for meg en klar vinterdag...

Ble godkjennt i 2000 trur jeg.... kan ha vært 1999...

Har barnehageonkel noen biler å vise frem oxo????
    Air down, be happy!

Standard

Default dekka mine..

stemmer det roger. de er solgt. men det er et arkiv bilde.

Default dekk

Ser ut til dere velger bra dekk, går på MTR som jeg pleier anbefalle?????
    Mulig det ikke er så dårlige dekk da.
    Dodgen har jeg sett fler ganger i aksjon, men aldri sett det er bygget noe som er så revlosjonerende på den. jeg synes det var en morsom bil med midels finnisj.
    Men hva som er så revlosjonerene her kan jeg ikke se.
    Ser du er veldig opptatt av eierforhold skilter , er det sån du driver her ellers også Sjekker om bilene er betalt eller om de er utgiftført på firma. kansje de tilogmed ikke er betalt. det er altid litt synd på folk som har sånne problemer.
    Du snakker om dårlig råd , så de må kjøpe brukte dekk.
    Jeg kan da ikke se noe galt i å kjøpe et sett med M/T dekk av høy kvalitet, det er jo igjen bare snakk om hva de skal brukes til. kan vi kjøpe dekk som har kostet 15- 25 tusen, for under 1/2 parten så er jo dette fristende.Kan heller ikke se noe galt i dette heller jeg da.
    Men spørsmålet mit vedrørende denne bilen er jo fortsat hva er gjort med denne bilen??, som er så mye bedere og nyttigere en det vi bruker på bilene vi har.
    Regner med du kan vise til mer en svarte skjermbredere og dekk som er solgt for flere månder siden ,
    Mulig jeg ikke får svart på noen dager, reiser til Danmark i ettermidag.
    Skall ned å få litt lærdom av proff motor og bilbyggere, det er sånne ting som er fordelen med å vere amatør som meg.
    Så skal jeg planlegge for en treningshelg med sand kjøring, nød reprasjoner samt realistiske problemer som oppstår med å kjøre 3 biler gjenom Afrika
    Om jeg ikke er så veldig flink og smart som andre her, så har vi det veldig gøy , og det er jo egentlig målet vårt.

PS, trist det med mangel på fotoaperat ved slutten av 1900 tallet, men antar dette var et lokalt problem.
    Ha en fin dag gutter, nå skal jeg ut og kjøre Norges fetest godkjente Patrol Y61 og på toppen av det helle.
    Last edited by 4x4Norway; 08-17-2009 at 09:57.

Page 19 of 29 FirstFirst ... 91718192021 ... LastLast

Bookmarks