Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 29 of 29

Thread: "Norsk" 17.mai?

You wanker Mad Max's Avatar

Den Norske nasjonaldagen heter visst datoen 17 mai.
    Da sier det seg vel selv at det er Norge vi feirer og derav det Norske flagget.

Prototype

Quote Originally Posted by Jan View Post
    Synes ikke den linken passa inn heller. Hva fan har den med flaggsaken å gjøre?

IKKE LA DETTE BLI EN "RASISTISK" TRÅD, DET ER HELLER IKKE MENINGEN MED TRÅDEN, Skrev du.

Flaggsaken driter jeg i.
    Det lå noen flagg der. Norske flagg med Russisk sigd bla, og Norsk flagg med EU merke på etc. Synes ikke det var så rasistisk, men folk tolker ting forskjellig, alt etter dagsform og humør virker det som.

Personlig synes jeg når man feirer 17 Mai så skal man bruke Norske flagg, nettopp fordi det er Norges nasjonaldag, ingen andre sin

Standard

Det jeg ville frem til er att det er en del ting man bør styre unna på ett offentlig forum,det ender jo bare i krangling og drittslengning .alle husker jo all kranglinga og suttringa som var og er på offroad.no.

You wanker Mad Max's Avatar

Quote Originally Posted by hjallis View Post
    Det jeg ville frem til er att det er en del ting man bør styre unna på ett offentlig forum,det ender jo bare i krangling og drittslengning .alle husker jo all kranglinga og suttringa som var og er på offroad.no.
    Tjaa det er vel div forum man ikke gidder og gå å huske på men poenget her er at diskuter hva dere vil så roer vi heller ned gemyttene vis det utarter seg i stedet for å gjøre som forumet jeg ikke gidder å bruke gjør, nemlig å slette alt der det er litt diskusjon og litt kritikk..

Såå gutter og jenter og diskuter hva faan dere vil..

Person forfølgelse og dritt slenging dog er ikke akseptabelt...

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks