...men her er da et bilde
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
[IMG][/IMG]
302 efi motor altså en helt orginal bil
Jeg har kjøpt meg en Ford excursion...
Det er "konebilen" sin det
2001 mod ,7.3 turbo diesel
Blir fin å trekke løpsbilen på den vettu:p
(skal legge ut bilder må bare få tatt noen først)
Grethe
fet bil Grethe... bilder?????
Tommy Olsen
tlf: 94141987
tommy @ pirate4x4.no
Jepp liker det STOOOORT vettu,Tommy he he
Grethe
Her er vår nyinnkjøpte konebil![]()
NORWEGIAN PROTOTYPE CHAMPION 2007
NORWEGIAN PROTOTYPE CHAMPION 2008
NORWEGIAN PROTOTYPE CHAMPION 2009
BILBYGGER
BG Nor Racing Team
P 601
En av mine
mer bronco
får vel legge inn denne, nå som jeg husker det!
dette er bilde jeg fikk tilsendt før jeg kjøpte..
reklamen er selvfølgelig tatt av.. osv..
får heller oppdatere da om jeg husker å ta bilde engang..
06 E350 Quigley
Ford- Built Tough.
Too Tough For You
Fy Alex
Ta deg en tur i skammekroken du![]()
Stein Rui
90849036
On the internet you can be anything you want.
Its strange that so many people choose to be stupid
Endelig er BroncoŽn på veien igjen. Skulle vært ute i fjor, men mye hadde stått seg ihjel og ting tar som kjent tid.
Tusen takk til alle som har bidratt med arbeid, deler og/eller økonomisk tilskudd til det som skulle være en overraskelse i fjor................
Arne, Lightfoot Racing
www.lightfoot.no
Er ikke min bil, men tenkte jeg kunne legge inn et bilde av en bil jeg så når jeg var på arbeid. Det er en f350 med tvillinghjul bak og ganske kort akselavstand
Tror den har gått som bagasje-bil på flyplass. Men er registrert som motorredskap tror jeg. Var iallefall hvite skilter med 4 tall...
![]()
01' Dodge Ram2500 Truckmaster med 4" Magnaflow og aFe stage 2. Edge Juice w/Attitude og Fass HPFP 150gph. Kore Recon hevesett.
Da er det sikkert samme doningen. Såg den utenfor molde nemlig, henslengt på en busslomme![]()
01' Dodge Ram2500 Truckmaster med 4" Magnaflow og aFe stage 2. Edge Juice w/Attitude og Fass HPFP 150gph. Kore Recon hevesett.
Kjerra mi!
01 73Powerstroke! hevet 5.5", 35" hjul GTP3880R turbo, Predator chip, bankspower 4" eksos, bankspower 4" elbow, åpent filter, ++
Skal gjennom skikkelig makeover nå over vintern med hel lakkerte fram og bakfangere i svart, breddere og dør lister blir i samme farge som bilen, og helt ny lakk over hele dritten tror jeg;!)
Akkurat nå bærer den preg av ekstrem skogs kjøring i lakken!
Dette er med 33" påmontert!
Last edited by sperra.no; 12-06-2009 at 11:40.
08 - Ford F550
450HK & 1190 NM![]()
08` FORD F-550 "Berger"
90` FORD F-250
Her er min![]()
Last edited by omliane; 02-26-2010 at 08:46.
Nice![]()
Og her er noen av mina
Min samboers Explorer.
Nå har den hvite skilter
Venter på at lyst og tid blir enige
Nye opp daterte bilder
Tøff van!
Har du noe info om den...
Hvem som har bygd den, hjuloppheng, dekkdim, ect...
Sheriffen
Nordmarka Wild Truck Logging
De er Farmbro i canada som har bygget den om til 4WD, Frame står de en dana 44 fra f-250 Bak er de en dana 60. de er 10x16 pro-comp felger med yokohama geolander Go01 M/T 285x75x16 dekk, dekkene er kjøpt hos norskoffroadteknikk.no, Har kjøpt 3" hevesett fra fat boys garasje i usa. ikke monert da dette bildet ble tatt. Eller har eg laget ny fanger frame med vinsj feste, vinsjen er en Gwe12000 på 5,3 tonn. De er en 7,3 Diesel i den med opp skrud pumpe. montert eletrisk fødepumpe på grund at den orginale ikke ga nok ette opp justeringen, de kommer mer info på min hjemme side
www.fordvan4x4.com
Mvh Tommy G
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks