Results 1 to 5 of 5

Thread: Årets kalender:

jan terje
    Gjest

Gode Minner Tore Hansen's Avatar

- er det noen løp du allerede nå vet du skal på,Jan Terje??- hvilke løp i nabolandet er de beste å ev. reise til?? - og vet du om noen andre som lurer på å ta turen nedover iløpet av året?
    HVOR LANGT KOMMER JEG FOR ÅTTEOGTJUE`A??

jan terje
    Gjest

Jeg vet ikke for egen del enda, men håper å få kjøre en helg. Danskene arrangerer cupen over 3 helger. Runde 1&2 en helg, runde 3&4 en helg og så en finale helg. Sammenlagt krever 2 kjørte løp+ finale løpet.
    Men grovt sett er det ett skille, rundene på Fyn egner seg best for dem uten høydeskrekk og med tung gassfot! Som regel er banene i skikkelig høye skrenter.

Gode Minner Tore Hansen's Avatar

takker for svar... vi får se utover året i steyr-bussen,hadde jo vært hyggelig med en danmarkstur
    HVOR LANGT KOMMER JEG FOR ÅTTEOGTJUE`A??

Ja det er rigtig Tore, en Danmarks tur med Steyr bussen ville blive en oplevelse,
    Jeg ser kun 1 minus ved at steyr bussen skulle være på dansk grund en hel weekend.
    Jeg tænker jeg må fortælle de norske i bussen hvad de har oplevet, noget har en vis form for pluselig opståen hukommelses tab

Jeg vil ikke har fortælle om vor helt fantastiske studietur i Finsk sauna/badestue
    Finn Nørlem Jensen.DK/NO
    Trial proto type

Bookmarks